maandag 7 november 2011

Jasje voor de koffiepot

Vorige week kreeg ik van mijn nicht een verlaat verjaardagscadeautje: een verrassingspakketje met koffie voor de cafetière. Nou had ik die cafetière al tijden niet meer gebruikt, want ik vind dat de koffie zo snel afkoelt. Maar ik had onlangs wel een heel leuke oplossing hiervoor gezien: een jas voor de pot.


Na wat gefreubel met stukjes vilt die ik nog had liggen kwam er het volgende uit:


Of het werkelijk helpt om de koffie warm te houden weet ik nog niet, maar leuk is het wel, vind ik.
Nu eens geen theemuts, maar een robe-cafetière of zo iets. :)

Karin

11 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt!! En hé, het werkt goed die 'you might also like'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie weer leuk geworden! Ik heb zelf geen cafetiere, maar mijn moeder wel, het lijkt me leuk er eentje te maken voor Kerst. Dank weer voor deze hele leuke, warme tip.
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er ook eentje en het hetzelfde 'probleem' ...het koelt zo snel af ...leuke waardevolle tip !!!!

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind ik echt leuk, je hebt er je eigen draai aangegeven... Ben benieuwd of het werkt..

    Groet, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen idee of het helpt maar het ziet er heel gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk jasje, ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ! Supergoed gevonden, en mooi geworden ook !

    Die koffie koelt inderdaad relatief snel af, ben benieuwd of het effectief werkt ;-) en anders staat het al maar gewoon knap, zo'n ingepakte koffie-zet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet zeker dat je je cafétiere nu meer zult gebruiken met dit leuke jasje!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...