vrijdag 13 april 2012

Vaasjes

Een snel ideetje om vaasjes en potjes een kleurtje te geven.

Een stukje doorzichtig, gekleurd raamfolie en een glazen pot, meer is er niet nodig om de boel even lekker op te fleuren. 
helemaal met een knal-boeket erin



Gekleurd raamfolie koop je aan de rol, dus je kunt er nog veel meer mee beplakken.
een witte bloempot bijvoorbeeld, dan is het minder transparant


een lectuurbak van de kringloop
of een glazen pot met waxinelichtje

Dat kandelaartje vooraan heb ik vorige week gekocht op een hobbymarkt. De meneer maakte van blikjes allerlei geweldig mooie dingen, zoals dit kandelaartje, maar ook prachtig mooi krullerig, gedetailleerde (poppenhuis) meubeltjes.

van twee blikjes tomatenpuree! knap hè?
De Paasspullen zijn het huis weer uit, maar het voorjaar blijft. Lang leve vrolijke kleuren!

Karin

14 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee! Ik heb nog een halve rol liggen, ga van de week me lekker uitleven....

    Fijn weekend, groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bedacht. Vooral die bloempot en lectuurbak vind ik heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk! Ga misschien ook een rolletje halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om even te goochelen met een stukje plakplastic...
    Tjonge, wat staat dat fris en voorjaarsachtig!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een handige tip en dat kandelaartje vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke manier van versieren en in een handomdraai ben je klaar, een heel erg mooi effect.
    Fijn weekend,

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee en wat een mooi kandelaartje. Goed weekend en ik heb een link geplaatst bij ons naar jouw. Gr Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ja zeg, zo heb je snel een leuk vaasje of windlichtje.
    Weer een goeie TIP, noflik weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk allemaal weer....goede tips voor al die mooie voorjaarsbloemen. Morgen ga ik met een vriendin naar een garagesale, eens kijken wat ik daar vind en of ik dan ook zoiets moois kan maken.
    Geniet van't weekend.
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé, leuk idee !!

    En dat kandelaartje is helemaal top !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo hebiklaatst op een hobbybeursje een speldenkussentje gekocht met een blikken buitenkant.
    Misschien wel bij dezelfde kraam.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoe je van simpele huis spullen, leuke decoraties kan maken met gekleurde raamfolie . Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...