woensdag 29 augustus 2012

Tafeltje

Wat een heerlijke zonnige weken hebben we gehad. Goed, dan reken ik de eerste vakantieweken voor het gemak maar even niet mee (zaten we toch op Griekse strandjes)

Maar het was de laatste tijd echt wel buitenweer, dus de stoelen staan gereed rondom het huis.
Nu hadden we op de zaak van die haspels voor elektriciteitsdraad en daar zag ik wel wat in.


Gewoon zo is ie al leuk, maar met een paar simpele theedoeken wordt het helemaal gezellig:


De roze theedoek heb ik rond afgeknipt, omgezoomd en er een elastiek doorgetrokken.
Misschien doe ik dat met de andere ook nog, maar ach, ik ben gauw tevreden...
(keukendoeken:Action)



Zo kunnen we nog wel een paar weekjes vooruit!

Wil je ook zo'n haspel? Vraag eens bij de elektricien of installateur in de buurt. Voor wie bij mij in de buurt woont: ik heb er nog wel een.

Karin

13 opmerkingen:

  1. toe ik nog samenwoonde met ' de meneer die me ooit graag zag ' hadden we er ook zo'n paar staan die we als tuintafel gebruikten. Maar gij hebt ze wel erg mooi opgeleukt ! Ik heb nog effe overwogen om er 1 mee te verhuizen als salontafel, maar het zou toch wat groot geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf idee!
    Je ziet die haspels vaak wel als oud vuil op het terrein liggen.
    Maar als tafeltjes zijn ze perfect.
    Heel mooi versierd ook!

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! en lekker fleurig heb je hem gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, leuk, leuk! Lang geleden dat ik je blog las en nu gelijk een superidee. Dus als je 'm nog over hebt dan houd ik mij aanbevolen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee. Je kan ze inderdaag leuk pimpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor1 Wat een vrolijkheid geven de gepimpte versies. Noflike jûn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig weer...nu lekker in de zon met een drankje....van t weekend wordt het weer mooi en zonnig, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig weer...nu lekker in de zon met een drankje....van t weekend wordt het weer mooi en zonnig, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig weer...nu lekker in de zon met een drankje....van t weekend wordt het weer mooi en zonnig, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hé, zo'n 'tafel'! Mijn schoonouders hebben er een stuk of 4 in gebruik als tafeltjes, iets groter model (3 buiten en 1 binnen; mooi met de kerstboom erop straks)! Maar ze hebben nog niet van die mooie kleedjes zoals bij jou! ;-)
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super, alvast gepind om zeker te onthouden als ik ooit een eigen tuin heb om in te richten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Errug leuk! Ik werk bij een installateur en vaak staat er wel 1 achter het pand, maar meestal niet mooi genoeg naar mijn zin. Wat niet is, kan nog komen. Ik houd het on de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin 4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...